L(x2) som i Lyckad-Lördag

Tjohoo !
Suck, jag måste få sova ut lite(!) för jag har ju gått upp tidigt hela helgen. Som tur är har jag värsta chill dagen imorn ! vi börjar halv 10 med "samling" ett totalt meningslöst ämne, eller vad det nu är. Efter det har vi en rast på 10 minuter och sen hemkunskap. Det var min dag de, haha .. Fast sen ska jag ju aha utvecklingssamtal också, och då ska vi äntligen fastställa att jag ska sluta på tyskan. Fan vad härligt, det har jag längtat länge efter. Men ta det lungt Ida, jag dumpar inte våra planer om röda rosor för det xD

Men iallafall, jag åkte hem till PK rätt sent eftersom tiden bara rann iväg när jag hade ett par (o)intressanta samtal med några vid datan haha.
Men när vi var hemma hos henne läste vi lite ur hennes gamla dagbok, och shit vad hon skrev bra redan på (4:an) haha, sådär skriver jag typ NU (A)

Efter att ha läst om några dagar så bytte vi om till badkläder och smög ut till bubbelpoolen. Där satt vi och snackade massa, det var hur mysigt som helst (:
Hur som helst satt vi där jätte länge, ända tills vi såg ut som små russin.. då började kampen med poolöverdraget haha!

Vi duschade av oss och gick in och började göra en mini-manikyr..Lackningen? De kända flugsvampsnaglarna såklart! Det är verkligen härligt att vara vi tre igen, för dumma Tessan har ju bytt stall så vi ses nästan aldrig längre :(
Men vi har ju hela sommaren att se fram emot, och blir den lika ball som förra året så..hallelujah!
Aja, där satt vi och flinade åt våra flugsvampsnaglar då Tessan plötsligt ( och inte helt oväntat ) säger att hon är trött ;p det är precis som förut.. Så hon kröp ner i sängen och somnade med en gång.
Pk och jag blåste upp min luftmadrass (utan pump), eller öö, aa, PK blåste, jag tvättade bort mitt smink (A)
( Jag måste bara tillägga att jag vaknade på en madrass helt utan luft ;p )

Sen väcktes jag halv 8, för PK skulle ju på innebandy match mot hammarby ( dom vann med 5-0, yes! )

Nej, nu ska jag göra något roligt, öö, typ sova eller något.
Byebye hoes n' bros



Resultatet av våra naglar.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack