(Mys)fredag

Nu var det helg igen då, har inte hunnit skriva på ett tag men nu så..
Igår så skulle jag göra min HK läxa som jag glömt ett bra tag, skulle ju fritera då.. det gick inte så bra, det slutade med olja i hela köket (mamma blev inte glad, haha) men maten gick att äta iallafall och smakade inte så hemskt ändå.
Efter middagen ringde Emma och vi bestämde att vi skulle ha en liten mysfredag med bubbelbad och film, så vi möttes strax där efter och köpte lite chips och cider.. På vägen hem åkte vi förbi Erik, han skulle ju faktiskt vara ensam den kvällen så lite godhjärtad måste man väl vara ;p
Hursomhelst åkte vi hem till Emma och hade det riktigt mysigt, nu väntar det massa pluggande (har prov i religion).

Puss&Kram


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack