solen går rakt upp och rakt ner

Yepp, så vare idag.
I morse tog jag mina svarta balleriaskor och min höst/vårjacka när jag skulle ta bussen till Emma, hur skönt väder som helst!
Vi cyklade sen till skolan ( eller aa, Emma cyklade.. jag åkte bara med av farten ;p )
Klant-veckan håller i sig, verkligen, och den verkar smitta av sig också ! haha inte bra inte

Men emma klarade av både mig & tesi på cykeln ( plus typ 5väskor och en super tung sportbag ), duktig flicka .. eller hon var de ett tag innan hon stannade mitt i leran så mina, Tesis & Emmas skor blev helt leriga ( japp, hon stannade i en lergrop ). Aja huvudsaken var väl att vi kom till skolan levande, eller? xD

Sen rullade väl allt på under dagen och jaa.. ända tills nu då..

 Min kompis mår inte så jätte bra, sen har vi ju den "kända" pojken som bara..ÄR..och det är när han bara är som allt rasar,, så har det varit lääänge nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken ;/
men en  annan liten pojke hjälper ju till lite på den punkten, tack :)


Aja, ska väl gå och göra något vettigt.. ByeBye


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack