ångest ångest & lite kärlek - kanske kanske

intressant..
A: Jag vet inte vem jag ska välja, jag har fan ingen kontroll längre !
I: Ajdå de va inte likt dig.. jag vet inte, men jag skulle köra på allihopa
A: Samtidigt?
I: Ja, eller du behöver ju inte det... Men det skulle vara roligt att höra alla dirty detaljer sen efter, lova att berätta!
A: Öö, cp unge ! Nej jag får väl välja den bästa helt enkelt :D
I: Och hur fan ska du veta vem som är bäst?
A: Jag får väl testa alla, och kommer jag inte fram till något får jag testa alla igen .. HAHA
I: Nu börjar du likna dig själv :D

Sen fick jag en väldigt oväntad kram utav en väldigt oväntad person som börjar på (inte jag då) - den får ni suga på ett tag, för jag tror inte ens att ni vet vem det är(!)

en kyss är bara en kyss, Ann


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack