dagen efter

Godnatt gott folk, sitter här framför datorn med värk i hela kroppen och med huvudet på sne..
Haha, Erik nästa gång vi rullar sådär mycket får vi hitta ett mjukare - mycket mjukare - underlag (!)
Valborg var kanske ingen riktig höjdare, men det var ju inte någon flopp heller.. Saknade en del personer där men vi hade det kul ändå, visst? Eller det var nog dumt att sätta ut ett frågetecken..
Och för alla som undrar - Pk, taha - så hände det absolut inget mellan mig och Calle, på gott och ont..
Men det är lungans putte kla, jag gillar dej fortfarande även fast jag inte druckit :D

Alla mådde jätte bra idag på KM men vem bryr sig? Det är ju så gott som pure skit rakt igenom (och inte för att nämna några namn) så finns det massa människor där ute som är helt styckade..
Jag menar hallå, okej att vara avundsjuk men vafan håll käften stängd och le istället !
Om man råkar vara bättre än någon annan så behöver det faktiskt inte betyda att man hatar den som är sämre (nämner fortfarande inga namn).. men så råkar det faktiskt vara i dehär fallet xD
Hur som helst kommer du få äta upp all skit du försökt trycka ner oss under, för du vet inte ett skit.. Du kan ta din lilla super gulliga och helt perfekta *host* och dra åt helvete, för vi råkar tyvärr vara sjukt mycket bättre än er.
Och honey, läser du dethär får du gärna försvara dig om du nu har något att komma med ^^

Så, nu har jag fått ur mig lite ilska.. Imorn är det skola igen - och jag längtar inte direkt - hoppas på att det blir mycket sol så man kan få lite jämn solbränna inför sommarens korta kjolar.
Nej nu måste jag kila, ska hinna måla om mina otroligt vackra naglar..
Släng dig i väggen pussy, Ann


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack