drottning Silvia

Hallåj, sitter här med mitt lilla Äpple ! :D
Vi har precis kommit hem från Calle där vi satt och kollade på 300 med Pauline och Petter, filmen var en dålig version av Troja - kanske.
Jag har äntligen funnit min äkta man, en gullig liten uteliggare .. Drottning Silvia har ju sina behov - och nej Sofie jag tänker inte ta ut dom över något vidrigt kräk !

Imorn ska vi ( jag och sofie, såklart ) åka och kolla på amerikansk fotboll - det går ut på att skada andra människor .. kul (!)
Nej men det blir säkert skoj, kan sitta och spana in alla heta hunkar som bara jagar runt - mums.
Mihi, Sofie får stå för de eftersom jag redan hittat min dröm-man .. Love is in the air, eller vadå ?!
Ryktet går - ryktet går - mihi !

vi vet att du älskar mig, drottning silvia

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack