elakt

snart kan man ju börja räkna ner ..
långsamt - långsamt
till den ultimata katastrofen

Jag måste bara fråga en sak, jag har nämligen gått och funderat..
Varför är de felsta ( ska inte dömma ut alla ) killar mycket mycket trevligare när man är själv med dom?
Jag menar, att visa en charmig "tjejmagnet" sida är ju faktiskt inte fel .. Så dom måste ju ha en annan
anledning - eller? ni ( speciellt killar ) får gärna kommentera detta och förklara lite  :)
Blir så jäkla förvirrad utav det, det är svårt att veta vart man har folk ..
Men sån tur är så finns det helt underbara människor som stöttar en igenom sånt här vilket är jäkligt tur !

Jag gjorde ett personlighets test, vilket var korkat.. Eftersom det mesta stämmer på mig - det är läskigt..
Resultatet blev, en Chokladokrat - fråga mig inte vad det är. Men såhär var beskrivningen då;

"Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter"

 Testet kan ni hitta på
http://w001.candykingcampaign.com/se/, enyoj!

Ska inte skriva så mycket mer nu, kommer kanske lite mera ikväll om jag får reda på något
väldigt speciellt .. Eller så behåller jag de för mig själv.

jag vet vad ni vill, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Henrik

Jag tror att det är mest att man måste vara cool inför polarna. Men vafan det är ju inte så på alla killar i alla fall. Men jag tror att man har lättare att visa vad man tycker/känner om man är ensam med tjejen (i killarnas fall)

/Henrik

2007-05-12 @ 12:42:00

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack