en flaska vodka - nu!

Aaaloha !
Så jäääävla trött, har varit uppe i 15 timmar(!) Det var ju lokal tävling i stallet - fråga inte hur det gick ..
Funktionär när man inte tävlar? Njae, jag och Isabell strejkade och sov på läktare istället  - haha.

Hur som helst blir det väl NRJ in the park på lördag och lite annan skit på spill tiden .. Måste nog sova eller något för jag är så sjukt trött.

Haha, måste bara nämna vår lilla catfight i collectionring.. Ooops! Men luugn, ingen kom till skada.. Bara den där ungen som var tvungen att ha en liten polers där inne för att inte dö.. Stackars lilla dumma flicka.
Nej nu orkar jag inte skriva mer..

han vill inte ha dig, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack