finemang-pang

Tjenixen på er !
Idag hade jag en störtskön dag, började kvart i 9 och slutade tio i 12 ! Är det najs eller är det najs?
Hur som helst så tog jag en tripp in till stan, där fyndade jag massor av kul små saker - och vips var 1500kr borta .. Jag menar, hålla ? Måste allt snyggt vara dyrt ?!

Då fattade jag att det var dags att lägga ner min shoppingrunda och dra vidare - jag åkte hem till FM och fikade med henne, hon är den snällaste människan jag träffat !

När jag kom hem hade mamma fixat mina ridbyxor som jag ville ha och mitt Lätt C program, nu är det väl bara att börja plugga på det ! Usch, ordet plugga får mig att må illa ..

mer kommer & den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack