ketching

Tjenare snygging, idag är det min favorit dag på veckan och jag älskar vår tre timmars NO lektion som äger rum de tre sista timmarna utav min skoldag 13-16 !
Allt hände idag som skulle kunna hända - jag är så förväntansfull inför allt som kommer att hända i veckan !
Mitt val som jag för eller senare måste göra känns såå avlägset just nu, nema problemas - wrong?
Vi har ju långhelg sen, inte så bra för jag har absolut inget att hitta  på ..
Ska till stallet typ nu och samla på mig tankar - det är så hektiskt att vara där !

ni vet att jag älskar er, Ann
(hela inlägget är byggt på ironi- om ni inte fattade det)


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack