love is in the air

Tjill dag - jag hade bara en lektion eftersom jag var borta på förmiddagen :)
Sen ska jag inte rida heller så jag får se vad jag hittar på för något kul, kanske en liten promenad och en glass(?).

Du har valt så nu går jag "vidare" till mina riktiga vänner - hmm .. jag ska nog uppskatta dom mera, ska nog baka en sliskig kaka med blåbär på, USCH!

jag älskar dig också, Ann


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

Vem sjutton är det du snackar om hela tiden? någon i din klass eller?

2007-05-21 @ 20:54:35
Postat av: Anonym

Vem sjutton är det du snackar om hela tiden? någon i din klass eller?

2007-05-21 @ 20:54:46
Postat av: Anonym

dina riktiga vänner ?

2007-05-22 @ 16:14:26

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack