när man har en hel dag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket - eftersom jag inte får gå ut(!)
Men jag sov riktigt länge vilket jag verkligen behövde, sen åt jag en brunch vid 2 och städade i hopp om att hitta mina nycklar - men det gick inge bra..

Lite om igår då - jag träffade Calle och Adrian utanför JS och vi drev runt lite i vackra Älvsjö ( inte ) ..
Sen blev de lite kallt så vi gick hem till Adrian och lyssnade på världens bästa musik och låg under hans rosa bordell lampa (: haha
När dom sen följde med mig hem så stannade vi utanför min uppfart och tjillade lite - och då kom ju självklart mina sexiga grannar ut och blev lagom glada .. äckel ..

Har också fått reda på att A tycker att P är lite het, de kanske blir något där - men jag undrar vad S skulle tycka om det, hmm ..

Nej, ska tjata lite på mina älskade föräldrar om att få gå ut - och en ny dator, och lite annat (:
varför säga nej när båda vill, Ann


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack