oh my..

Inget speciellt hände idag, gick igenom mina härliga kommentarer nyss.. Måste bara fråga, om ni nu inte gjort något kan ni ju säga vilka ni är - ni har väl inget att skämmas över? Eller jo, mig kanske .. förlåt de var inte meningen att vara såå korkad(!)

Hur som helst fyllde min lillasyster år så det blev tårta till frukost, usch. Dagen rullade på och var helt okey, bäst var nog ändå lunchen. Jag, Erik, Ph och Anders satt och pratade om allt mellan himmel och jord - vilket ledde till ett och annat snesteg iof. ( Erik, känn dig träffat med ditt älsklings burr ).

Imorn är det torsdag och sen är det bara en dag kvar till helgen, såå skönt.
Och jag behöver väl inte ens berätta vad jag ska göra? Nej jag tänkte väl det ..

Ha det så bra, jag ska nog ta och försöka utveckla mig lite åt rätt håll så länge.
pussy, Ann

( Julia, jag vet inte .. Det kanske blir Taffsnäs men isåfall på P6 )

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack