senare samma dag

Tillbaka från stallet, vi drog ihop en 8 timmars kurs på 45minuter - starkt jobbat? Vi vet !
Men nu börjar allt kännas så sjukt nära, och jag börjar faktiskt bli lite - bara lite nervös över hur det ska gå den 17e. Kommer säkert lyckas göra bort mig totalt ändå, mihi.
När vi va i stallet bestämde Sofie&Pk att de skulle ut på en powerwalk - tjaa, får se om man får med sig Calle ut på de. Skulle inte tro det va? Nee, kanske inte.
Hoppas de inte slutar som planerat iallafall xD

Nej ska skriva ut alla tusen papper jag fick utav Nina & sen ska jag hoppa in i duschen innan jag ringer alla söta !
Vi alla vet vem du vill ha, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack