slag i magen

haha, nu slipper jag ha matte resten utav läsåret (!) okej visst ..  vi har typ två prov kvar, men ingen äckel lektion iallafall !

Veckans "skandal" står Fröken-X för som gjort något mycket - mycket styggt (!) och ni kan ju bara gissa vem det är om, det är verkligen inte så svårt om man har hört om det ..
För rycktena i kära JS går runt hej villt, och jag har ju tydligen dumpat Erik och skaffat mig en Calle - skulle vara trevligt om någon berättade för mig vad som händer ..
( mer inside information kommer senare ikväll, eller imorgon )

Sen fick jag ett "slag" i magen, men det är sant .. en vacker regning dag kommer vi säkert tröttna på varandra, men jag lever i nuet och tänker inte slänga bort en sånhär chans.

Du kommer ändå aldrig att lyckas slå dig fri - för du vet att du älskar mig, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack