vandraren har ingenstans att gå..

.. nej för så var det ju också. Vi hade stadsvandring med skolan idag, en helt onödig grej som något sjuk människa kommit på(!)
Visst - att traska runt i stan är aldrig fel, men när man fryser så man skakar så är det rätt motbjudande. Och det var sjukt många frågor, som tur var gick jag med Petter som hade bra koll på det där :D
Vi vart klara rätt tidigt, så vi stannade vid Donken för att äta brunch(?) och efter det tog vi tuben hem och jag var hemma innan kl 2 ! Självklart hamnar jag framför datorn direkt för att kolla om någon uppdaterat sin blogg xD Men de hade inte blivit så mycket skillnader sen igår så jag tog ett varmt bad istället - mys !
Det var najsigt värre, men imorn blir det håradre tag .. Ska redovisa om energi - men vem bryr sig egentligen?
Hur många riktiga skoldagar har vi kvar - 2 styckna !
Imorn ska jag iallafall se kabarén igen med min klass, tjaa vad ska man säga? Man fick sig ett par goda skratt iallafall (:
Måste bara nämna Johan skolans magiker, han är så sjukt duktig på de han gör!

1-0, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack