var bara tvungen

Lite onödig information om mig & mitt liv


Tio första

1. Första bästa kompis:
Amanda, vi gick på dagis tillsammans inne i stan.
2. Första bil: Jag har tyvärr ingen bil, än. 
3. Första kärlek: Erik, också från dagiset i stan.
4. Första husdjur: En kampfisk faktiskt - Alfons, mamma är allergisk
5. Första semester: Paris vid ett års ålder
6. Första jobb: Har aldrig jobbat, men hade prao på Face make up school.
7. Första köpta skiva: Någon Absolut Kids
8. Första riktiga kärlek: Haha, har inte bestämt om han var/är den än.
9. Första piercing: Hade hål i öronen, men annars så vare väl tungan.
10. Första konsert: Ingen aning

Nio senaste

1. Senaste alkoholdrycken: Vodka
2. Senaste bilfärd: När mamma körde mig till skolan i morse.
3. Senaste filmen du såg: Hide and Seek - usch
4. Senaste ringda telefonsamtal: Mamma, Pk & Sofie
5. Senaste bubbelbadet: Hos Pk, för någon dag sen 
6. Senaste kyss: Haha, han vet..
7. Senaste gången du grät: Valborg, för Pks skull - haha 
8. Senaste måltiden: Macka med ost
9. Senaste spelade cd:  Har inga cd-skivor ..


Åtta har du nånsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope
2. Blivit kär vid första ögonkastet? Kär i vad? Utseendet, ja självklart !
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Har hänt eftersom alla puschar upp tuttarna över öronen - usch
4. Fått ditt hjärta krossat? Mer eller mindre, ja.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja ..
6. Haft ett one night stand? Låt mig tänka, nej.
7. Busringt till någon? För ett X antal år sen, ja.
8. Stulit något? Ja, det har hänt .. Men de var länge sen 

Sju spårlöst försvunna

1. Alla mina ridgrejor som något cp tar hela tiden !
2. Ena min sko
3. Mina nycklar, ett X antal gånger
4. En guldig bikini, favoriten :(
5. Ett par jeans

Sex saker du gjort idag

1. Kommit för tidigt till skolan, gäsp
2. Duschat, en självklarhet
3. Druckit jätte mycket vatten
4. Fått kramp
5. Funderat över hur det ska gå på mina två prov
6. Letat efter mina nycklar som är borta..

Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min Ipod, okej den suger ..
2. Mina närmsta vänner
3. Min dator som står där hemma -själv.
4. Fritid, bara hatar skolan
5. Värme, av alla dess slag

Fyra personer du kan berätta allt för

Typ Pk, Sofie, Isabell pratar jag också en del med .. Erik, han vet rätt mycket iallafall..

Tre val

1. Blått eller rött? Rött !
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? CHOKLAD

Två saker att göra innan du dör

1. Leva livet
2. Spendera nästa generations pengar

En sak du ångrar

1. Inget jag kommer på nu, kanske att jag tappat kontakten med vissa ..


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack