vem kan de vara?

vem jag snackar om hela tiden? hmm.. osäkert - eftersom jag oftast berättar saker om olika personer ..

Om gårdagen då, jag red ju inte eftersom jag bytte ut måndagen mot onsdag .. Så istället drog jag hem till Calle och tjillade lite med honom och Adrian, nej det hände inget.
Kom hem vid 11, och då var jag helt slut(!) så jag gick och la mig direkt .. För David den fula saken orkade inte gå utanför dörren xD

Ikväll är der premier för Pirates 3, vill gå men orkar inte 23.59 börjar den ..
Imorn händer inget speciellt vad jag vet, skola - sug.
du har bara inte fattat hur man ska göra, Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack