Ännu en natt hos Chad

Igår var jag med Madde inne i stan, vi satt och åt och pratade om allt mellan himmel och jord. Eller, hon pratade rättare sagt. Jag fick inte så mycket ur mig pga. alla tankar som bollades fram och tillbaka i min hjärna. Senare träfffade jag i alla fall Niklas, Alex och Chad, vi drog hem till Sias kompis och sjöngimage238 singstar och tog det lugnt. Sen när vi skulle åka hem så skulle jag ta 163 från Chad, och jag hade precis missat sista bussen! Gissa om jag blev irriterad. Det slutade med att jag sov hos Chad.
Men det är en sak jag inte förstår, jag vaknar aldrig pigg hos honom.
Är inte det konstigt?, A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack