Barkarby? Nej tack.

Kom nyss hem från Barkarby Outlet, det var långt under mina förväntningar och jag kan säga att jag vart riktigt besviken. Det var litet och affärerna var väldigt udda, Philip hade nog rätt - stan är nog det bästa shoppingstället. Längtar tillbaka till Barca där de hade allt på ett och samma ställe, love it.

Snart ska jag åka in till stan och köpa skor med Anna, hittar jag inget där kommer jag att dö. Behöver verkligen skor(!), sen ska jag titta efter tröjor och annat också. Jag måste nog lära mig att uppskatta saker bättre, som Stockholm. För visst är det mysigt att ta en kvällsfika och bara titta på alla människor...

image234

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack