iPod Nano

Eftersom jag snart fyller år och firandet utav det redan börjat, så har jag skapat en ny kategori - Presenter. Där kommer inlägg om olika presenter finnas samt. en bild på den.


Idag fick jag den nya iPod Nano utav min farmor och farfar då min gamla mp3 (samsung K3) blivit snodd. Jag blev självklart väldigt glad över min nya "vän". Färgen är tyvärr(?) svart, men funderar på att dekorera den med swarovski kristaller i lila/rosa. Det blev lyckat på min "gamla" iPod Nano.. Men jag får se hur jag ska göra med den saken.
Någon som vet hur man lägger in en video?

image239

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: pokerstar

Usch vad jag hatar alla ipod's


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack