Kungträdgården

Idag vaknade jag upp hemma hos Chad, helt outvilad. Det är alltid något som gör att man inte kan sova hemma hos honom, och vad kan de vara?  Några timmar senare åkte jag in till stan och träffade Sara, Sara, Elinore, Anna och PK. Det var hur länge sen som helst, det kändes lite konstigt att träffa dem nu på vintern men vi kunde iallafall åka skridskor. Det gjorde vi för en tjuga i Kungsan, det var svinigt kallt - men usch så mysigt.

Ikväll ska jag vara med Pakla, min finska kusin. Vi ska antingen på fest med Rojas, min spanske kusin, eller på fest(?) med Chad, Alex och Philip. Kvällen lär väl sluta i kaos som vanligt, men måste försöka ta det lite lugnt. Jag ska ju faktiskt tävla i hoppning(!) imorgon.

image242
f.v. Pk, Anna, Elinore, jag & Sara


P.S - har köpt en jättefin present till min pappa.
Ändrade planer, blir förkrök på krogen med Fanny och Pk för att sen dra vidare till Hagsätra.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Annizh

Tack för en trevlig eftermiddag :) :D

Postat av: pk

jaaaa :D

2007-11-10 @ 21:06:36

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack