Lyckad fredag

Jag kan inte säga att jag mår bra, för det vore att ljuga. Men jag kan inte heller säga att jag mår dåligt, för det vore också att ljuga. Det har hänt både bra och dåliga saker den här veckan, dock mest dåliga.
Gårdagen blev i alla fall lyckad och natten spenderade jag hos Chad. Ni som känner mig vet antagligen varför jag inte valde att sova i samma lägenhet som mina föräldrar.

Jag ska träffa Madde snart, vi ska äta gott och prata. Båda är (tyvärr) väldigt deprimerade och samtidigt lyckliga. Jag förstår min inte på livet egentligen. Det är en för djup fråga.

Älskling - du har rätt, A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack