Världens bästa pappa

Sitter hemma och har precis ätit världens godaste middag som pappa lagat.
Idag hade vi vikarie på teorilektionen i idrott. Han var riktigt jävla bra och det är nog den första lektionen i 1an som jag lyssnat och förstått hela tiden. Riktigt jävla najs var den lektionen, bortsett från några pundar åsikter. Men som han sa "Alla har sina åsikter, sen är det en annan sak om man kan stå för dem eller inte". Annars var väl dagen helt okej för att vare fredag - vi slutar halv fyra. På en fredag!


Snart kommer Madde Pk Rojas (Anna) Alex Kim och Niklas hit, mina föräldrar är borta ett tag så vi tänkte tjilla inomhus. Vädret är ju så kasst, hagel och storm. Nej inte riktigt kanske, men så kändes det när jag gick från skolan och försökte röka den där jäkla ciggen som bara slocknade hela tiden.

image245
En sån här vinterstuga önskar jag mig, tack tomten.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: M

Visst, vi hade kul? :)
förutom, ja duvetvem
älskar dig

2007-11-24 @ 15:16:08

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack