14 dagar kvar

Yeees, nu är det bara två veckor kvar tills jag fyller år.

Idag har jag varit nyttig, till lunch åt jag en stor bakad potatis och på hemvägen köpte jag lite nötter. Jag känner mig så, glad - och tom.
Imorgon är det lill-lördag igen, denna gång med Kim& Niklas - mycket nöje. Vi ska också ha praktiskt prov i hur man gör en eld och ett vidskydd. Någon som kan det eller? Fattar ingenting, men vi får hoppas att någon annan i min grupp vet hur man gör.
Föresten, jag fick MVG på mitt prov i Arbetssätt och Lärande, jag är väldigt glad över det eftersom jag endast pluggade 5min. på tuben.


Tänkte bjuda er på en bit utav min önskelista;

Ny mobil
Ny mp3 (den gamla blev ju snodd)
Egen lägenhet
Skor & accessoarer
Likadan systemkamera som jag hade förut

( Har ni inte pengar till detta funkar några blommor och en ask choklad..
Om blommorna är röda rosor och chokladen är 70%
)
image232

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: mjau

fan, östermalmare asså

2007-10-23 @ 20:15:45
Postat av: Annizh

Jag kan (A)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack