Avslutar helgen i Bålsta

Är hemma hos Linn nu. Åkte pendeln till henne, och vid centralen klev det på tre fulla tjejer. De satt och sjöng och betedde sig riktigt illa. "Åldersgränsen" för alkoholdrickande ungdomar har verkligen sjunkit lågt. De gick väl i 6an eller 7an, och att tänka på att min lillasyster ska börja supa om ett år isåfall, det känns sjukt hon går bara i 5an nu?!


Det ska komma hit lite folk senare och sen ska jag och Linda sova här. Helgen kanske inte blir så dålig ändå? Älskad eller hatat brukar man väl säga, men vad ska man säga om min helg?
Imorgon ska jag och PK jobba på stallets hemsida igen, hoppas styrelsen blir nöjda med den!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack