Fresh start

Är färdig duschad och iordning gjord efter att ha varit på UH-rindningen. Jag känner mig otroligt fräsch och pigg när jag går upp tidigt och rider/springer. Hela dagen blir (oftast) bättre.  Nu ska jag åka in till stan för att träffa Madde, det var ett tag sen vi sågs. Blir väl ytterligare lite shopping på de jag köpte i Huddinge, det blev ett rouge, två nagellack, hårspray och läppglans. Ännu mer shopping blir det imorgon då pappa föreslog att jag och han skulle åka till Barkarby outlet - han är nog sjuk?

Tittade över redigerings-koderna för sundbys nya hemsida, det var mer avancerat än vad jag trodde. Det här kommer nog att ta ett tag, men jag ska ringa till PK och se vad hon tycker vi ska lägga till/ta bort.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: sabrine

rida är alltid kul

Postat av: Maja

Rida är riktigt kul. Sålde min häst (okej, lillalilla ponny) för snart ett år sedan då jag bara körde honom, inte så enkelt när det
blir mörkt runt kl 4 och enda alternativet är att köra honom i skogen "/
Saknar honom ordentligt nu.

2007-11-01 @ 13:02:34
Länk till din blogg: http://majaerlandsson.blogg.se
Postat av: C

Horses sucks, det är en patetisk sport.

2007-11-01 @ 14:30:25

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack