Goodnight sweetheart

Igår var vi på fest hemma hos Malin, där träffade jag massa folk jag kände - kul. Sen åkte jag Anna och Philip hem till Alex och sov där. När vi kom dit fick vi en brownie att dela på, den var hård. Hur som helst blev det lite mys och sen blev allt helt fuckat. Fattade inte riktigt var det var som hände, de känns inte speciellt bra - men livet kan inte vara  perfekt rakt igenom och man gör väl alltid det som känns mest rätt?
Som tur var somnade jag innan Philip, för på morgonen idag fick jag höra av Alex och Anna att de inte kunnat sova på hela natten för Philip snarkade jätte högt (igen).

image226


Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska hjälpa mamma på cafét.
Syndig kärlek smakar bäst, A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack