Härlig söndagkväll.. Gott sällskap - mums

Vaknade upp lite lagom sent hemma hos Linn efter en härlig söndagkväll. Vi såg på film innan jag och Linda, som också sovit där, åkte där ifrån. I Jakan hoppade Alex på, så jag fick gott sällskap hela vägen hem - mums.

Igår bestämde vi oss för att ha någon sorts nyårs-bal, hur mysigt som helst. Appropå fester så är det snart "En Porrig Halloween", jag och Anna ska åka och titta på passande kläder i veckan. Jag har redan köpt en liten sak, och jag lovar att ni aldrig kommer att kunna lista ut vad det är!

Nu ikväll ska jag på bio med Anna och Alex, och tro det eller ej - jag ska sova hemma ikväll. Måste sova ut ordentligt, då menar jag på riktigt. Ni som känner mig vet vad det betyder.
Men nu måste jag kila ner till bussen.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack