Höstlov

Nu är det äntligen höstlov !
Sitter hemma hos Sebastian med Anna och PK och väntar på att han och Alex ska komma tillbaka med pizza. Igår var vi här och tjill krökade lite. Sen ringde Niklas och Kim till mig, de sjöng tears in heaven för mig - jag smälter!

Ikväll blir det massage- och spakväll, ser mycket fram emot det. Så fort vi ätit vår pizza ska jag Anna och Sofie åka in till stan och köpa anisktsmakser och diverse krämer.
Förhoppningsvis får jag höra lite mer sång då också (:


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

haha tog du bort inlägget om fjortisvideon? fjolla

2007-10-27 @ 16:14:50
Postat av: Anonym

well what do you expect? hon e ju egot själv

2007-10-27 @ 20:13:24
Postat av: Anonym

vad gulligt av er att bry er :)

2007-10-27 @ 21:04:46
Postat av: M

Någon lägg upp filmen IGEN.. Och ta ej bort den

2007-10-27 @ 21:45:25
Postat av: Anonym

vem la upp den från första början? ska nog ta och ge den person en FET handskakning för att han lyckats chockera älvsjös alla fjortisar så grovt enormt !! väldigt lyckat !!

2007-10-28 @ 00:50:16

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack