Kim + Nikroe = en låt? .. Den som lever får se

Slutade på ridningen idag och började på turism. Vi ska tydligen göra något arbete om Columbus och andra "sånna där"..
Under skoldagen knarkade jag, Madde & Jossan sönder Kims och Nikroes låt, den är schöööön! Funtar på att lägga upp den i min blogg .. Den som lever får se.

Efter skolan åkte jag hem och gjorde lite administration(?) eller, ja. Åkte också in till stan med min mamma för att titta efter nya lindor. Slutade med ett par vita handskar, och lite annat krafs. Vill ha en ny väska, eller nej, jag måste ha en.

Resten utav min vecka ser ut såhär, i stora drag
Onsdag - Shopping, Ridning på kvällen
Torsdag - Shopping & "lite annat"
Fredag - Middag & Fest
Lördag - Funk. möte & förberedelser till söndagen
Söndag - Tävling hela dagen

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack