Lill-lördag & Lördag

Gårdagen var trash, men den här dagen var riktigt härlig faktiskt. Ida började i vår skola idag, så välkommen Ida.
Annars var väl allt som vanligt. Jag vaknar 20 minuter innan bussen går, mamma kör mig till stationen, jag går i skolan osv.

Haha börjar bli lite enformigt, så imorgon ska jag möta Madde utanför Feetfirst kl halv 10 då vi ska ha en lill-lördag. Sen ska vi möta Ida och äta med henne på Server, längtar väldigt mycket till imorgon och till på lördag. För då ska jag Anna, Pk och Sofie ha en mysig tjejkväll med snack och massage (tack Alex, Kim, Kungen & Philip för att ni ställer upp på det).


Bjuder på denna bild idag, jag älskar den.

image227

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack