Mina vänner betyder mycket, så förlåt Kim

Igår blev det fest hos Linn, men det blev för jobbigt att vara kvar - flera anledningar. Så vi drog vidare till någon Natts kände, han fyllde tydligen 20 så då vart det röj. Tyvärr hann jag inte vara med på så mycket eftersom jag låg i en säng helt borta innan jag åkte hem med Patte.
Pratade med Alex på vägen till stationen, det var sjukt läskigt att gå där!

Idag var det ponnycup - vi vann, och grattis till Felicia som placerade sig som tvåa (med två procent mer än mig). Den här helgen gick sjukt fort, men vad gör det? Snart är det helg igen, och då blir det lite festande med Sofia och Iss som det är planerat nu. Mycket nöje!

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej det är Ann
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Beror på vem det är, men oftast "Hallå" / "Heej"
Ringer det mycket till dig? 
Beror på veckodag, men får mest sms
Ringer du mycket?
Försöker att ringa så lite som möjligt ..
Vem ringde dig senast?

Natts
Hur mycket pengar har du?
För lite
Senast kramat och när?
Sofia Lind
Antal timmar sömn inatt?
6 timmar
Sov du ensam?
Ja, tyvärr
Vem sov du hos senast och när?
Hemma hos Alex i fredags
Vem sov hos dig senast?
Det var Philip, Nikroe, Anna, Pk, Pernie, Madde & Iss
Vem vet mest om dig?
Beror på hur man menar, men Pk är en utav de närmsta och hon vet mycket
Vem vet du mest om?
Madde - känns det som
Vad ser du fram emot?
Helgen och min födelsedag, 6 november
Vad vill du ha just nu?
En flaska bacardi och en viss pojke
Vem hånar du?
Pundare
Vem längtar du mest efter?
Kärleksfull närhet
Vem vill du helst slippa?
Ingen, faktiskt - trivs med människorna i min omgivning
Vem stör du dig på?
En tjej som är lite, wierd
Vem vill du sova bredvid inatt?
Ingen, vill sova själv
Vilken buss åker du oftast? 
163 kanske, men 144 är också ett bra färdmedel
Vilken årstid är det nu?
Höst
Anser du dig själv snygg?
Jag accepterar mitt utseende och är nöjd med det,
är det att kalla sig själv snygg så gör jag väl det.
Har du varit kär?
Lite halvt, men det var ett tag sen
Är du kär nu?
Njae, jag är nog mest kär i känslan att vara kär
Är du en bra partner?
Jag försöker så gott jag kan
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Både och, men jag uppskattar att bli uppraggad (på ett trevligt sätt, ragga - vilket fult ord)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej, eller jo det gör jag
Vad åt du senast?
En ostmacka
Är du polare med grannarna?
Nej, men vissa grannar tror visst att de kan komma upp och bli bjudna på sprit *host*
Har du varit på ett party, i helgen?
Tre styckna
Har du varit utomlands?
Jaa..
Var är dina syskon just nu?
Min syster ligger i sitt rum och ser på TV
Vilken tid gick du upp imorse?
Halv nio, skulle till en tävling i stallet
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Satt i köket och grät
Igår natt då?
Var med Philip hemma hos Alex
Vad är det första du gör på morgonen?
Tar något att dricka och sen en dusch
Vad ska du göra efter det här?
Duscha


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack