Sweet Sugar Candy

Lördag kvällen var helt .. jag vet inte vad. Efter att jag och Pk ätit på Kinan så åkte vi hem till Alex för att titta på film, Madde var också där. Det var precis lagom ansträngande för mig, som sovit 3 timmar natten innan pga att en viss liten Philip låg och snarkade - igen, man börjar bli van vid det nu!
Efter filmen drog vi hem till Madde och lagade lite kvällsmat, vid typ tre - men ändå. Sen hade vi lite mys snack - Madde, du vet vad du betyder för mig.


Idag låg jag bara hemma och degade, orkade inte göra någonting. Funderade först på att gå på bio med Philip & Alex men nej. Imorgon får jag iallafall träffa dem, och alla andra söta människor i min klass - längtar!

Madde när hon är som sexigast!

image231

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack