BANANER OCH CHOKLADSÅS

Blev lite myspys hemma hos Linn igår. Så efter skolan åkte vi hem till mig och hämtade lite grejer, fixade dricka och mötte upp Murre & Martin(?).
Vi duschade medan pojkarna spelade Guitar Hero - de verkade svårt.. Vid nio tiden började folk droppa in, och det blev en helt okej kväll med dans och lite annat. Repliken "SLUTA, ni får inte göra sådär ... SNÄLLA EN GÅNG TILL" fick man höra ett X antal gånger, haha !
Linns pojkvän, jag och några andra sov kvar hos Linn. Jag kan passa på att berätta att luften i sovrummet var väldigt kvav och det blev trångt som attan. Och precis när vi gått och lagt oss så dyker åtta party sugna pojkar upp och stormar rummet - tattare säger jag bara..

Och för att nämna dig i min blogg då, så kan jag börja med att säga att du går mig på nerverna just nu!
Nej nu ska jag göra mig i ordning och äta lite middag.. För senare ska jag träffa Sofie, nattbio som gäller ikväll!

image212
 

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack