Dagens måste

Jag avskyr verkligen att äta saker jag inte ätit förut. Jag vet, någon gång är första gången. Men alltid denna "oro" över hur det ska smaka, om det bränner i halsen osv.
Men jag är väldigt glad över att ha provat Malaco's "nya" godis Truly Juicy. Jag åt smaken Berries in Love, vågar inte prova någon annan nu. Det är faktiskt någon tvångstanke jag har, att jag inte vill släppa taget om de gamla goda sakerna.

Men till godiset, visst var det sött men på något sätt kändes det väldigt fräscht. Och smakerna kändes äkta, och sen så är det ju 30% mindre socker.

Så det är okej att njuta :)



image219

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

ja, de där är verkligen helt gudomliga. måste köpas!


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack