FRÖKEN SÖT

En solig och varm dag, kan man tänka sig. Trodde nästan att det skulle börja snöa så kallt som det var igår.
Hade min Fröken Söt klänning på mig med svarta hela strumpbyxor, är kär i den klänningen - men tyvärr börjar  de svarta mönstret tyna bort.

Var iallafall i stan med mamma och köpte hem alla möjliga saker till mitt rum, så nu kan man nästan bo här..
Ikväll ska jag antagligen ut eftersom jag satt och häckade framför lilla melodifestivalen med ond mage igår. Om några samtal vet jag nog vad jag ska göra för kvällen.

image195


image194

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Junitjej

Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

Postat av: sofie

ååh! så söt klänning du har där :) vill ha, vill ha!
<3<3<3

2007-09-01 @ 22:59:23
Postat av: Anonym

cool du e,WOOOOW..

2007-09-01 @ 23:24:22
Postat av: Karin

jo verkligen sött, jättefin klänning!

2007-09-02 @ 11:43:03
Länk till din blogg: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack