FULLBOKAD

Planerna går i kras, först skulle de varit nollning (och efterfest) för oss 1or. Men de blev uppskjutet till nästa helg(?). Då skulle man dra till en viss Micke i klassen, men då skulle jag inte komma fram förns 22.15 då alla skulle dra(?!)
Men nu ser det ut som om jag ska hem till Sofie, och hon är ensam hemma (glöm att jag sa de).. Jag får väl hoppas på imorgon, och ska jag vara ärlig är jag inte ledsen över det - satt nämligen och sov i bilen på väg hem.
Kaffe dags !


Resten utav helgen ser ut så här:
- Är med Sofie
- Sover hos Sofie
- Bruncha och dra på hemligt uppdrag (dag)
- Fest med Madde, eller med Pk tillsammans med de andra (kväll)
- Sover hos Sofie
- Work i stallet (morgon)
- Privat lektion (dag)
- Träffa Emma (kväll)
- Göra svenska A läxa (natt)



Var bara tvungen att lägga in bilden på alla klubbor, mums!
De är en intern grej, så bli inte ledsen om du inte ser det roliga i bilden.

image201

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack