JAG SKA INVESTERA ..

Det blev en kväll tillsammans med Pk. Vi gick till fruängen och köpte hallonsoda - mums !
Sen disskuterade vi saker och ting som hanteras väldigt fel.

Jag kom nyss på att jag behöver en ny väska. Ja alltså en väska där alla mina kollegieblock får plats - för nu ligger de vikta i min beiga Friis väska. Så jag ska investera någon större väska, har ännu inte bestämt mig för vilken "sort" jag vill ha.  Känner jag mig rätt , så blir det en tripp in på Friis & Company men vi får se .

image198

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: anna

kul att köpa väska!

Postat av: Linn

svar: fraktkostnaden hos asos varierar berodende på vad och hur mycket du köper. att gå ihop några stycken är en smart idé. men innan du skickar iväg beställningen står det exakt hur mycket du kommer behöva betala i frakt. lycka till!

2007-09-03 @ 10:13:34
Länk till din blogg: http://linnruby.blogg.se
Postat av: SB

men BRA, då shoppar vi på lördag? :)

2007-09-03 @ 12:55:43
Länk till din blogg: http://sleepingbeautys.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack