Kaos

Dagen har varit helt kaos! Det blev gräl på matte lektionen, och (nästan) alla blev hem skickade.. Jag som faktiskt riktat in mig på att försöka räkna ordentligt. Men så blev det ju inte, och jag blev skit lack eftersom jag har så kort stubin. Tog någon cigg och massa alvedon + ipren = mindre bra. Så jag börjad må illa och fick massa konstiga utslag, så när mamma kom hem körde hon in mig på sjukan där jag fick ta 12 tabletter utav något slag, nu mår jag bättre. Det skulle ta någon timme innan tabletterna funkade, så är helt återställd snart.

Imorgon blir det stan med Pernie, Madde & Linn. Ser mycket fram emot det, senare på kvällen ska jag träffa Sofie(?) och Philip :) Kattigt ..

Är det någon som har engelska boken tillgänglig?

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack