LYCKLIG UTMATTAD CHOCKAD ARG ÖVERSKOTTS-ENERGI

Idag vad det plugg som gällde, som vanligt. Började kvart i 12 och slutade vid 4 - najs najs..
Var inte med på idrotten så låg och solade mina bleka(!) ben i gräset. Orkar inte säga vad gjort, eftersom det inte är så mycket.

image211

Men på fredag ska jag åka ända ut till Bålsta för det blir privatfest hemma hos Linn med lite nytt folk. Det ska iallafall bli roligt, ser fram emot det. Sen på lördagen är jag antagligen ensam hemma och ska då vara med Sofie hemma hos mig med några till, om vi inte drar till skogen och träffar Philip, Micke och dem.
På söndag ska jag rida på stallets unghästar på dagen och äta middag på Långbro värdshus på kvällen - myspys!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack