STRESSIG SOVMORGON

Dagen var annorlunda ..

Det började med att jag försov mig, jätte mycket. Så jag fick slänga på mig lite kläder och fixa sminket i bilen på väg till Älvsjö station. Ingen frukost fick jag i mig heller, nu när jag väl ville(!) - bara de.
Vid stationen träffade jag Alissa - henne har man inte sett på ett tag.
Kom till slut fram till Centralen och då är det världens längsta kö inne på Waynes, jag trodde jag skulle bli galen. Hur lång tid tar det att ta emot en beställning egentligen?
Fick köa i 10 minuter innan jag fick min latte och kunde vandra vidare mot tunnelbanan, som jag precis missat.

Mötte Madde vid stadshagen iallafall, så då kändes det som om de fanns hopp om en bra dag . Men fuck heller - de visade sig att jag och hela klassen hade läst fel på schemat och inte började förns 80 min. senare !
Lika bra att gå och lägga sig eller? Nej juste, måste skriva om mitt "möte" i svenska.

Imorgon ska jag rida med Sofie för sista gången, vad händer nu med våra golden rules ?

image202

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack