Telefonen .. hög

Var hemma från skolan idag, det var riktigt skönt !
Vaknade sådär runt tre tiden utav att telefonen ringde - det var mamma som undrade om hon skulle köpa hem något till mig.
Imorgon ska jag nog gå till skolan, om jag orkar. Måste plugga isåfall, har lite plugg till imorgon.

Fick just den glada nyheten av Philip via telefon att jag kommer få ett skåp längst ner(!) kul.. Naaat! Det är säkert 10 skåp på varandra, och så ska jag ha ett längst ner - blaaj !
Appropå telefonsamtal så sitter jag och pratar med Emma just nu, det är naajs ! Saknar henne som tusan, men vi hade tänkt att ta en fika på söndag "morgon" (:
Telefonen har gått på högvarv idag ..

image217

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack