10.000 BC

Kom nyss hem, damn vad det tar tid på kvällen måste jag säga! Även fast det är vardag.

Jag, Madde och Sara gick ju på bio ikväll. Vi såg 10.000 BC. Den var riktigt bra måste jag säga, en bra film men komiska inslag. Eller så är det bara min (våran) humor som misstolkar allt, haha!
Om filmen då... Den handlade om en folkstam som levde för väldigt länge sen som fick jaga och bodde i träkojor osv. En natt hittades en blåögt flicka (alla andra hade bruna ögon) som skulle hjälpa folkstammen. Men den stammen var inte den enda utan de fanns fler "onda" stammar som rövade bort människor och själva filmen handlar om hur huvudbersonen (som spelas av Steven Strait) ska få tillbaka sin älskade blåögda flicka (spelas av Camilla Belle). Jag skulle rekomendera filmen till dem som gillar ex. Apocalypto, det är lite samma princip fast så mycket bättre. Och det fanns väldigt söta karaktärer i filmen, den är helt klart värd att se.



Godnatt&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Annizh

svar: haha, det märker vi (;

Postat av: Fia

svar: tack så mycket för hjälpen! de lutar åt dem :)

2008-04-30 @ 15:41:11
Länk till din blogg: http://soffiia.blogg.se
Postat av: M

Filmen var faktiskt grymt bra!

2008-04-30 @ 19:11:31
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack