Äntligen ..

image316

.. börjar jag känna att Spanien närmar sig. Jag har börjat packa, och som ni ser på bilden är det en hel del som jag redan planerat att jag ska ha med. Problemet är att jag har kläder i tvättmaskinen, torktumlaren och tvättkorgen som jag också vill ha med mig. Fick ett tips av Pk att jag skulle lägga allt i en hög, halvera de och ta med mig dubbelt så mycket pengar. Det är en smart idé, bortsett från att jag inte vet hur mycket shopping tid vi kommer att få där nere.

Hur som helst så pratade jag med Sofie idag, hoon frågade om hon kunde låna min balklänning till sin bal. Självklart får hon göra de om hon tycker att den passar. Jag själv älskar den, det är den röda jag har på bilden i "menyn" till vänster. Lovely!

Nu ska jag käka middag, vi hörs senare. Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack