Back to school

Imorgon är det dags att ta sig till skolan igen, vilket ska bli både skönt och jobbigt. Ska försöka gå upp i tid så jag hinner ta en sväng in på Waynes för en latte och säga hej till Alexandra.

Jag vet inte riktigt om jag orkar visa all min shopping som följde med mig hem från Spanien. Tror att jag plåtar de när de kommer till användning istället så slipper jag samla ihop allt och lägga de i en fin ordning för fotografering. Nu ska jag  försöka få tag i lite bilder så ni kan få se hur mysigt det var där nere.

Puss&A

f.v. Jossan, Ella, Janina, Madde, Jill (min mentor) & jag

om ni undrar så pågår en catfight mellan mig och Jillimage325

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Linn

Härlig vecka det var :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack