Bloggtorka?

Hallå igen. Jag vet att jag har blivit väldigt dålig på  att uppdatera bloggen. Men jag vet inte vad jag ska säga, jag har för mycket att göra helt enkelt.

Idag har jag bara degat hemma eftersom jag kom "hem" väldigt sent igår. Hur som helst. Vi satt på någon ö igår kväll vilket var väldigt mysigt, och Anna lyckades igen. Haha, vi hade i alla fall en catfight vilket slutade med mossa och gräs i håret och i kläderna. Kristjan krigade för att vi inte skulle bli filmade, sa han i alla fall. Fast med honom vet man ju aldrig något säkert. Förlåt vännen, jag skojar bara :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, äta lite middag tror jag. Och sen ta mig till någon Pressbyrån eller liknande. Jag tappade bort mitt jäkla busskort igår. Sjukt irriterande när det bara är en månad kvar av skolan?! Aja, jag lyckas ju alltid så det var inte så förvånande.

Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: bananaa

haha, vad lyckades jag med nu då? :O

2008-04-29 @ 14:33:44

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack