En lång en

Jag har skrivit klart min packlista och ska snart gå och lägga mig. Jag pratade med Cris (även kallad mr. X) i telefonen nyss och vi pratade om diverse saker, bla. propetionella ting. Då slog tanken mig, vem bestämmer egentligen vad det är som ser bra ut och inte ser bra ut? Det är en bra fråga, och är det endast utsidan som är okej, får man väl nöja sig med att titta. Klarar man inte utav de, då får man helt enkelt blunda.

Passande bild? Ja, lite - byt ut "arbeta" mot "vara trevlig"
och "anställdes" mot "accepteras"

image315


Nu ska jag gå och göra mig en smörgås och ett glas bubbel.
Sleep tight, Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tobias

svar: tack :) fikan var suverän!


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack