Grattis Blaze

Nu ska jag skriva ett långt jäkla inlägg... Moahahaha!

Okej, jag börjar med går kvällen:
Jag skulle åkt ut till "skärgården" med tre vänner, men så blev det inte utan jag mötte upp två av dem vid 11 tiden och drog hem till Madde där vi chillade lite tillsammans med några trevliga Ekerö människor. I är ju bara för rolig. Men så fortsatte de, in på små timmarna. Måste säga att det var väldigt mysigt. Sen somnade jag väl runt 3-4 och gick upp strax därefter.

Sen kommer vi då in på denna dags upplevelser:
När vi är hemma hos Madde kommer Blaze förbi för att snylta lite frukost, haha! Nej då, han är så snäll. Vi drog in till Gärdet där Idol-auditionen höll hus. Där mötte vi J och Elvira och hennes vänner. Vi köpte mat på grillen (tog 30min för oss att hitta dit och det var verkligen inte värt det), och lite annat. Keffade sig rejält i slutet för efter att vi stått 6 timmar i kön utomhus varav 2 timmar i regn/hagel så får vi inte komma in fast de lovat att de skulle göra de. Hur jävla cp är inte de? Efter 30min tjatande och klaganden släppte de in folk igen. Men jag drog hem istället, så nu sitter jag här vid datorn och försöker få liv i min kamera. De går nog bra ska ni se...

Kvällen:
Krök tillsammans med Bananen och alla andra. Inget att göra? Slå en pling eller skriv till KAOS@

Puss&A


image342
Jag sitter och nördar lite framför datorn innan Ivan och de andra kom...

image343
... medan andra slocknade på dirr


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack