Happy happy

Idag är det derby!

Jag orkar inte blogga så mycket, men det kommer ikväll när jag har kamerasladden så ni kan få se lite kul bilder och ett par filmer. Dels på mig och st. Eriks barnen och sen en på när N våldtar Madde, haha.

Men igår så fastställde vi planerna inför valborg. Jag och de andra hästnördarna äter middag hemma hos mig och förkrökar lite tillsammans med bla. Kim(?) och st. Eriks barnen. Well, vi får väl se hur bra det går - haha! Men vad som händer sen är lite osäkert. Vi ska ju tävla jätte tidigt morgonen efter (smart drag av stallet) så. Tänkte åka ut till L's land, men vem har sagt att man inte kan åka ut dit efter tävlingen och köra resten utav helgen? Ingen alls, så nu kör vi bara!


Hittade en bild i Fannys blogg, den var lite rolig.

image174

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack